Presentletande

Godmorgon allihop!

Dagen började otroligt segt idag. Kom verkligen inte upp ur sängen imorse, somnade om. Ingen frukost orkade jag göra heller, åt vattenmelon och glass. ;) Inte så näringsrikt kanske, men gott. <3

Ska göra två prov snart, Spanska och Idrott och Hälsa. Det får väl gå som det går, har inte pluggat. Orkade verkligen inte igår kväll. Gjorde inte ens klart användbarheten, får göra den sen.

Efter skolan idag måste jag ner på stan för att köpa pstudenpresenter till Sofia och Viktor. Har ingen aning om vad jag ska köpa, några tips?

Aja, hoppas allt löser sig. Nu ska jag gå och göra mina prov! Önska mig lycka till! :D


~*~
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0