Överraskning! :D

När jag kom till skolan så kom Sofie ner och mötte mig i trappen. Vi pratade en liten stund, sen säger hon helt plötsligt "Jag har en present till dig!". Jag trodde det var pengarna hon hade lånat av mig, som jag har gett till henne och inte vill ha tillbaka, men alla som känner Sofie vet hur hon är. ;)

I alla fall så tar hon fram presenten och ser lite finurlig ut, och Tadaah! Så har tjejen gått och köpt ett nässmycke till mig med röd plupp! :D Hade sagt för länge sen att jag inte hittade någon med röd plupp, så hade hon sett den och köpt den till mig! <3 Så söt!
Det var hon som hade sagt att jag borde ha en röd plupp eftersom jag har det på min ring i läppen. ^^

Tack min fru! (det är bara vårat smeknamn på varandra, vi är inte tillsammans eller nått.)

~*~
Tjingeling!


image6
Hittade ingen med röd plupp, men det är en sånhär hon har köpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0