OMG

Varför måste jag skriva in mitt lösenord minst 20 ggr för att kunna logga in på sidan nuförtiden? :S Skriver exakt samma grej, men det står att jag skriver fel lösen. Sen efter några gånger så kommer jag in i alla fall. 

Vad är grejen? :S 

Nu har jag i alla fall börjar skriva på min språksociologi. Får väl sitta uppe tills jag är klar, även om det tar hela natten, eftersom jag måste få mitt MVG, annars kommer jag bara ångra mig. Sista chansen eftersom vi måste lämna in datorerna imorgon bitti. :P Känner mig lite stressad. 

Suttit och plingat lite på gitarren. Lärde mig just temalåten till Zelda, velat lära mig den länge. ^^ Finslipade ytterligare på låten jag håller på att skriva, några ackordändringar som jag tror får låten att låta bättre.



Fanns för övrigt inga chokladbakelsegrejer med valnötter i, så det fick bli naturgodis och nötter. <3 Mums!

~*~
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0