Japan, here I come! :D

YES! :D
Äntligen ska jag till Japan! Den 28 Juli - 4 Augusti åker jag, längtar så!
Har alltid älskat japan pga kulturen och templerna, men nu åker jag för att träffa kompisar och shoppa och bara se Tokyo litegrann!
Nästa år planeras en språkresa på 2-3 månader, så då får jag väl se lite mer. ^^
 Första resan utan föräldrar utanför Sverige, bara jag och syrran. Känns ju.. lagom tryggt... men det går nog bra. ^^

Förhoppningsvis springer jag på MUCC så att jag kan kasta den där pinnen på Tatsurou och säga att de har blivit dåliga. :)

Ikväll spelar Sverige-Ryssland. Hoppas vi vinner! :D Läste att någon ryss miljadär försökt köpa ryssland seger över Sverige. Kan de inte vinna över oss annars eller? Känns tryggt att veta. ;) Hejja Sverige!!

~*~
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Oh yeah

Alltså, dhnoqle hoqeih ha så APKUL!

Och du, kasta pinnen hårt.

2008-06-19 @ 22:35:48
URL: http://xr.blogg.se/
Postat av: LINNEA

Den matchen... Jag skäms. ._.

2008-06-20 @ 17:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0