Izumis hemresa

Är hemma hos Rakel just nu. Sov över här, det var länge sen. :) Hade askul inatt, satt uppe till 3 typ och fixade med Izumis present. Hon åker ju hem till Japan ikväll, är så himla ledsen för det. Men att göra presenten var kul, speciellt när man är astrött och garvar åt allt.

Igår var jag i Stockholm och träffade Sam och Viktor med syrran. Fasiken va charmiga de är, och roliga. :D Vi gick runt lite och hamnade på Chokladfabriken! Där köptes varm choklad och två ASgoda chokladgrejer, en med passionsfrukt och en med svarta vinbär. Good god är allt jag har att säga!
Vi gick till nån resturangs uteservering och pratade massa, hade jättekul. Till hösten kanske de börjar dansa salsa med oss, skulle vara kul. :)

När jag kom hem gick jag till Rakel nästan på en gång och så började paketskapandet. Hoppas hon gillar det vi köpt och gjort!

Snart ska vi åka in till stan och köpa ytterligare en grej, sen åker vi väl till Izumi! Där ska vi äta mat och jag vet inte vad. Sen är det dags att säga hejdå. Kommer ta jättemycket kort, det är typ sista chansen. Kanske kommer upp några. Så länge får ni nöja er med en bild från i Torsdags! :D

Hoppas eran dag äger!


 

~*~
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0