Hallå darlings!

Äntligen kan jag skriva igen!
Har fått tillåtelse att låna syrrans dator medans hon jobbar, så nu kan jag skriva lite om mitt sommarlov!
Dock är hennes tagentbord sämst, så om jag missar vissa bokstäver så är det för att man måste klicka jättehårt ibland. :P
Hur som helst, snart måste jag till ett möte på Grand inför Punkfestivalen som jag anordnar! Vi ska byta datum och kolla lite på hemsidan.

Vad har jag gjort på sommarlovet då?
Inget speciellt än, har hängt med lite kompisar på stan bara, njutit av den lilla värmen vi har haft, samt allt ösregn. Snart kommer väl solen fram igen hoppas jag. :P Det var ju ganska bra väder igår?

Jag och syrran håller på att planerar en resa till Japan! Vi har bokat flyg och hotell, nu behöver vi bara pappas godkännande på betalning av resa! :) Hoppas han går med på det!

Ni får veta mer ikväll, måste äte frukost och sen cykla in till stan! :D

~*~
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0