God morgon! :D

Vaknade just, så god morgon! :D Kollade på film sent igår natt, efter att jag kom hem från Palermo där vi firade Niklas 19-års dag! :D Grattis!

Jag har inte uppdaterat på några dagar, då min blogg tydligen stått i nån kö fört förändringar, men nu är jag tillbaka! Dock kommer det bli såligt med uppdateringar, då vi måste lämna in datorerna till skolan imorgon, så jag får väl se om jag kan låna systers eller mammas dator. ;) Känns ganska sorgligt.

Jag kan dessutom inte föra över bilder från mobilen heller! Tänkte dra ett inlägg om mina kompisars studentdag, men jag gör nog det när jag kommer med bilderna. Kul var det i alla fall, fast det kändes surt som sjutton att inte få ta studenten själv. :P

Nä, nu måste jag göra klart min svenskauppgift, fick till imorgon på mig, och har inte gjort ett dugg. Hade helt glömt bort det. x)

Ja, innan jag glömmer; för 8 månader sedan ungefär, så kom jag och en kompis helt spontant på att kl. 14.00 den 7:e Juni skulle vi på Kinaresturang med Rakel, Linnea och Merey! Och ja kära vänner, vi utförde detta igår! :D Det var jättekul, kändes helbra att vi gjorde det som vi bara spontanbestämde! DOCK så kom inte bruden som jag bestämde det med, sa att hon inte hade pengar, men vadå, det hade inte jag heller? Jag lånade istället? Men men, brukar ju bli så gansk ofta känns det som. Orkar inte bry mig längre. Kul hade vi i alla fall! Efter maten drog vi till ån, satt och njöt av solen ett tag och köpte glass! Mums!

Ha det så bra allihop!

~*~
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0