Dansen igår

Eftersom jag inte hann skriva igår så gör jag det nu. ^^

Det gick jättebra på dansen! :D Jag hann inte ens bli nervös, och det måste ha vart första gången jag står på scen och inte exploderar av nervositet. Visst, det kunde ha gått bättre, tappade balansen några gånger, för min fot är ju fortfarande skadad, men för första gången höll vi våra positioner nästan helt. :D Vi var 4 upp på scen, så det blev ganska stressigt. Var på Statdsteatern i 5-6 timmar, kom dit vid 4 för att  träna lite, men ingen var där. Skulle få foten tejpad också, men Birgitta hade glömt tejpen, så jag fick köra med extra hårt inlingad fot. :P Det gjorde ont efter alla träningar, men det fick gå som det gick kände jag. Och jag tycker faktiskt att det gick bättre än förväntat. :D

Bilder kommer komma senare, kanske ett litet klipp också, får se.

Beslutade mig för att plugga hemma idag. Kom ju inte hem förrän 11 nånting igår, och jag ska ju bara skriva prov idag, så jag gör det på onsdag istället och tar det lungt hemma idag. Måste dock en sväng förbi skolan sen för att ge Jenny pengar för mobilsmyckena jag köpte i fredags, och sen ska jag på stan med Sofie och Stina.

~*~
Tjingeling

image7       image8
Jag står där i mitten med röda byxor och svart linne.   
Tyvärr så blev det inte så bra bilder pga. ljuset.
Foto: Linnea Svantesson

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet =)

2008-06-02 @ 13:19:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0