Dålig dag.

Jag är så otroligt arg och besviken just nu! Jag kommer aldrig hinna bli klar med nått arbete, och då förlorar jag massa MVG'n som jag skulle få. Det känns ju värt. Älskar när skolan slänger på en en massa arbeten så att man inte ens vet vart man ska börja. Fan ta dem. Äntligen hade jag arbetat upp mina betyg, och nu hotar nästan alla med IG. Jag har 2 dagar på mig, inte ens det eftersom jag ska göra två prov imorrn, och sen är sommarskolan slut. då måste jag tenta upp i höst, plus läsa alla andra kurser också. Jag känner för att hoppa av skolan just nu. Det här är så värdelöst. De förstör bara min framtid...

Mår illa som fan. Foten läker inte och det känns som att jag ska svimma av smärtan då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0