dålig dag

Hejsan allihoppa!

Gud, idag är jag på så dåligt humör!

När jag kom hem igår så bråkade jag massa med syrran och det blev en massa krångel om allt typ. Löste sig i slutändan, så jag behöver väl inte gå in nå mer på det.
Men!
Jag är så jäkla trött på dryga människor som aldrig låter mig ha min åsikt eller säga det jag vill säga, utan att ändra på mig hela tiden!
Vad är erat problem liksom?
Låt mig säga det jag har att säga, och håll käften! Så trött på att folk typ "...men det där menar du inte eller hur?" eller "Du menar egentlige såhär" om vi står ch pratar med några, och de typ "shit vad säger hon?"

Jag säger för fan det jag säger! Om det är någo som ska ta konsekvenserna för vad jag säger så är det väl fan jag själv?  Jag vet vad jag säger, så sluta försöka göra det "mindre farligt" för mig! Gud! Jag är ingen liten unge!

Är jävligt irriterad på hälften av mina vänner just nu också. Så låt mig bara va!

~*~


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0