Ännu en tråkig dag

Jag har för få vänner som jag orkar ta kontakt med har jag märkt. och jag orkar inte umgås med samma hela tiden heller, slutar bara att jag blir arg och alla blir irriterade på varandra.

Bakade igår, kanelbullar som vanligt. Var sugen som tusan. Gott blev det, vad annars. ;)

Längtar lite tills skolan börjar. har inget att göra. borde plugga på alla ig-prövningar jag ska göra, men det blir aldrig av. Vill dessutom ha pengar så att ja kan åka till Sthlm några gånger, men det har jag inte. :P Måste skaffa ett jobb till hösten.

Aja, hela dagen bara flyter förbi och slösas på att göra ingenting. Hatar det. Hela dagen igår gick ut på att kolla på TV, mådde lagom illa efter det. Förrutom när jag bakade såklart. :P

Aja, tänkte lägga upp lite bilder från Izumis avskedsfest, så här har ni:

      tog bussen ut till Sunnersta      Spelade Race gjorde vi. Det var väl sådär...   

~*~
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Rakel

Fina bilder, vadfan... :D Saknar dig 8<

Lek med mig imorgon några timmar på förmiddagen- kom hit och käka med mig?

2008-07-05 @ 01:47:10
URL: http://xr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0