UF-workers!

Yes, nu sitter vi i skolan igen och sitter fast med vårat UF-företag. Vi kommer inte på tema, har ingen affärsidé, ingen affärsplan klar, ingen palnering till i vår, inga sponsorer, -ingenting-.
Det är jättefint.

I ett halvår nu har jag velat lägga ner. Seriöst. Jag pallar inte längre, blir bara mer och mer deprimerad över det hela, mår skit. Verkligen. Känns crap att man ska må såhär i skolan, och att man inte kan få göra nått annat, utan det är obligatoriskt att göra det. 
Plus att allt kostar massa och man får inte ens välja om man vill vara med i t.ex mässor osv. 

Dåligt.

Idag ska jag kolla efter joggingskor och outfit, kolla med pappa om han kan betala. Ska börja jogga med Valle på helgerna har vi bestämt, så jag tänkte kanske köpa det nu. 
Funderar på att boka tid till piercing i januari nu med? Bara så att jag har det gjort?  


~*~

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0