Twilight!!

Herregud säger jag bara! :D

Gick på bio med Jenny och syrran igår och såg Twilight! :D Det måste ha vart den bästa filmen jag har sätt!!
 ÅÅÅH vad jag älskar när man får den känslan av en film! :) Så himla värd!
Alla tre blev helt till oss och är typ beroende av filmen nu! xD Den var så fin.
Och Robert Pattinson är SÅ SNYGG!! Drool på han! 

Hade en asnajs time med Jenny och syrran igår, verkligen! Det här får vi göra om. ^_^ 

Idag hade jag ingen skola igen. Hade glömt att jag var ledig. :P Klant.
Men var ändå tvungen att komma och ge alla elever frukost. :) Även om det var många som dissade. Ofta dissa gratis frukost? Aja. 

Klassen kollade på en bra film på svenskan, så jag joinade.
Har sett den förrut, men jag gillar den. The Inviseable eller vad den nu än heter. Memorerar det typ aldrig. xD  
Drog hem sen,  skulle plugga med Mirre, men kände att jag var alldeles för trött när jag kom hem, så vi kör en annan dag.

Imorrn är det doktorn som gäller. Har ingen skola då heller så... ska bli skönt med långhelg. Har ledigt på fredag ju. Iof skulle jag få Twilight av Jenny imorrn om den hon laddar är bra... och jag -är- sugen på gröt (som våra mattanter kanske flyttar fram eftersom jag frågade så snällt. Eller nått sånt). Hm... kan kanske vara värt. :) Får se.





Nu ska jag glida runt lite, kolla mail och sånt. :)

~*~
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: anneli

Åh jag vill också se den. Lyckas dock inte övertala någon att följa med då ingen verkar tycka om vampyrfilmer ;o

2008-12-10 @ 17:36:35
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: H*

- kass är den.

2008-12-10 @ 17:40:48
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Jenny

åååååååååh! DEN ÄR SÅ BRA! OCH PÅ LÖRDAG SMÄLLER DET!!

2008-12-11 @ 18:57:51
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0