Sorry guys!

Jag har vart lite oregelbunden på bloggen på senaste känner jag, men jag har haft lite att göra såhär i julrushen... eller så blamar jag bara på den.

Nej, men ärligt så har jag inte orkat plocka upp datorn lika mycket. Jag läser Twilight-böckerna, är i slutet av trean nu och ska läsa fyran gärna innan vi åker, så jag är lite off.

Igår var Sam och Victor här och vi skulle ha filmkväll, men det slutade med att vi spelade buzz och kollade på Jeff Dunham hela kvällen. Vilket ägde! :D Ni skulle vart med, vilken tävling det blev. ^^
Sam ägde oss alla hela tiden. Man ska inte spela music quiz med folk som kan mycket om gammal musik. ;) Eller snarare musik ingen annan kan nått om för att ingen lyssnar på det. :P

Gjorde knäck igår som failade lite eftersom killarna ringde mitt i tillverkningen och sa att de var i Uppsala norra, helt lost.
Jag var inställd på att de skulle ringa när de var på¨väg så att jag kunde beskriva vägen, men nejdå. Jag fick lite panik, därav så slutade jag laga knäck och hällde de i formarna innan de var helt färdiga. De blev inte -äckligt- kladdiga, som de blir hos rakel, men de blev inte jättehårde heller. Fast alla gillade dem såklart. :P

Åh, det var längesen vi hade så kul känns det som. De senaste gångerna har det vart lite stelt, jag vet inte varför, men nu var det avslappnat som fan igen.
Synd att Victor åker bort i 3 månader, kommer sakna han. He better keep in touch. Or I'll show 'im.

Nu ska jag göra mig iordningen för dagen. Ja, jag har legat och läst i min bok i 5 timmar typ. Den är bra, och jag kan inte lägga ifrån mig den. Men måste promenera till Valle, så jag ska nog fixa mig nu.
Vi ska gå på en liten promenade jag vet inte vart, sen ska vi kolla på film och ha mysigt. Julpyssla ska de göra också, hon och hennes syrra, så jag ska kolla på litegrann. :) Kanske pysslar lite jag med? Får se.
Men vi hörs imorgon antar jag. :)
Åh! Då är det ju jul förresten!

God Jul på er alla! :D


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0