Slappardagen.

Idag har jag verkligen slappat järnet. :) Kom hem sent igen efter filmen, och låg vaken och läste Twilight till runt 3 på morgonen. Fick tvinga mig lägga ifrån mig den innan jag blev för pigg och inte skulle kunna sova.

Har kollat på The Dark Knight idag, impulsivköpte den igår, när jag var på Gränby, eftersom den var så billig.
Just ja, var ju och kollade nya Gränby igår. Det var... inte som jag trodde att det skulle vara.
Plus att jag blev disorienterad över hur de byggt den. xD Förvirrade mig lite.

Gårdagen var verkligen jättekul. Önskar man kunde göra sånt hela tiden, och att man hade mycket pengar så att man kunde impulshandla saker.
Älskar när jag köper grejer. Det är då jag är som lyckligast.
Eller inte. Men jag gillar det. :)

Köpte boxertrosor igår med, men de var inte riktigt som jag hade föreställt mig... Vill ha med längre "ben".
Får väl köpa boxershorts i alla fall? xD Varför kan man inte göra kvinnliga sånna? Aja, man kan väl inte få allt här i livet. ^^
Lite skillnad vill väl folk ha på killar ocj tjejer antar jag? :P

Heh, stötte för övrigt på min "stalker" igen för ett par dagar sen. Fint att han fortfarande minns vem jag är.
Det märks i hans ögon. Han är så jävla mystisk. Kan han bara säga nått nångång? :S
Nångång i vårat liv måste vi ju prata med varandra, eller?
Och nej, han är ingen stalker igentligen, jag bara kallar honom det för att jag inte vet vem det är.

Legat och lyssnat på soundtracket till filmen halva dagen. Den är som boken, det är svårt att sluta när man väl har börjat.
Man dras liksom in i en helt annan värld. Blir helt stunned. Det är verkligen magiskt, och jag vill inte sluta höra den.
Vill att det ska spelas upp runt om mig hela tiden. En drog helt enkelt...?

Nä, nu ska jag väl läsa och lyssna lite till? ;) Kanske drar en sväng till Maxi för att köpa Plaza eller nått sen. :) 
 

~*~

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha i know! Men hittade den inte på google :O

2008-12-14 @ 19:02:42
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0