Skyltsöndag

Träffade Rakel och Linnea (och senare Merey) igår på stan och gick på marknad. :) Det var väl mysigt, lite för mycket folk men vad ska man förvänta sig? ^^

De hade hästar och åsnor där som man fick rida på, borde fan ridit på Clysdalehästen, har alltid velat rida på en sån. xD
De hade dessutom en helt underbart gullig åsna som jag och Rakel myste lite med, ville ta med den hem. <3

Skulle träffat Valle, men det blev som på senaste tiden inte av. De hade gäster och sånt där...

Vi gick på 1:a adventsfyrverkerierna med, och det var ju lagom kul. Ovärt iaf, för mycket folk när man skulle hem och svårt att ta bussen.
Rakel räddade mig så att jag kunde åka hem genom att ge mig pengar tiull bussen. I'll pay you back sometime!

Idag är det dans som gäller. Hoppas knät håller, har ont och är trött i hela kroppen. Orkar knappt göra mina situps längre.
Idag ska vi dessutom betala våra biljetter till Iran. Blir första gången jag åker dit på vintern, skönt att det inte kommer vara ungsvarmt för en gångs skull.

Måste fixa lite grejer inför elevrådsmötet också. Gillar att jag automatiskt typ blivit vice ordförande eller nått sånt. :P Jaja, hoppas det går bra.

Snodde lite bilder av Linnea:
           

~*~
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0