Sjuklingens liv fortsätter...

Fortfarande sjuk, vilket känns ovanligt. Brukar som sagt inte vara sjuk länge när jag väl är det...

Igår träffade jag Linnea en kortis på stan och fikade.
Blev lite stressigt, eftersom vi skulle till Stockholm och sen till min moster.
Mådde crap i Sthlm, höll på svimma och orkade inte stå upp. Insåg misstaget att gå ut när jag var sjuk, så jag beslutade mig för att stanna hemma idag och vila. Får träffa Valle på tisdag istället.

Har legat och läst ett tag nu, är redan igenom halva Eclipse. Vill inte att serien ska ta slut, men samtidigt vill jag veta vad som händer. :D

Satt och kollade klart på Marie Antoinette nyss. Slutade lite annorlunda än vad jag trodde. :P Men den va bra ändå.
Såg just att jag har fått ett meddelande från en gammal kompis upp i norr idag, det gjorde mig glad. ^^ Att hon faktiskt fortfarande tänker på mig? Känns nästan som att vi är connected på nått sätt, för hon skriver alltid samma grejer jag tänkt på när vi tänkt på det som mest.
Två år sen jag var i Östersund...

Nu ska jag lyssna på lite musik och hamna i dagdrömmarnas värld, sen blir det väl läsa och kolla på lite klipp på youtube för att fördriva tiden. :)

Hörs senare!


~*~

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo det vora toppen om hon skulle ha lust men jag vill ju att mitt hår ska vara snyggt tills dess :P

2008-12-21 @ 17:18:07
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0