Sista inlägget 2008?

God morgon allihop!

Det här lär bli det sista inlägget jag skriver 2008, sen är det bara packa och fixa inför resan som gäller.
Känns ganska sorgligt faktiskt.
Sa hejdå till mina vänner igår, eftersom jag inte lär hinna se dem igen, och det var jobbigt.
Jag är en såndär jobbig typ som tänker "det här är sista gången jag ser dem 2008", sen får jag typ panik. :P
Onödigt. Men sån är jag.
                                                                                                       Photoshoot med Linnea igår i Botan

Snart ska jag ner på stan och handla lite kläder och sånt på rean. Hoppas det är en great rea bara. :) Behöver lite nya byxor och tröjor och dylikt. Ska köpa en kappa på Janemars bl.a. som jag suktat efter ett bra tag. Behöver ändå en ny jacka.
Ska även träffa Jenny och få Twilight. Får se om hon är vaken bara, och om hon har lust att hänga med till stan och ge mig lite tips.

Igår pratade jag och Linnea lite om att kanske åka till spanien tillsammans med Merey (och Rakel om vi på nått mystiskt sätt lyckas överatala henne) i sommar. Det skulle var helt underbart. Har alltid velat åka nånstanns med kompisar, och det är inte så dyrt att åka dit.

Nu skriker mamma på mig, så jag måste nog skynda. ;) Men vi hörs 2009 om inte annat.

Ni får ha en great nyår, tänker på er på tolvslaget! ;)
GOTT NYTT ÅR my friends!

~*~


 


Kommentarer
Postat av: Linnea

ja men jag åker bara om alla ni åker med! :(

2008-12-26 @ 16:40:49
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0