Seg dag 23152156

Är så jäkla seg. Har kommit fram till att anledningen till att min kropp skriker av trötthet på morgonen är mina jäkla situps! >.<
Har inte alls haft lika svårt att gå upp nu i helgen eftersom jag inte gjort dem nu.

Idag ska jag träffa Rakel efter skolan och kanske göra knäck och rita. Insåg just att jag glömde mitt ritblock fastän jag tänkte på det i 200 år imorse. Fint.
Ska prata lite fina grejer och flippa, för det gör jag. Har ingen aning om vad jag ska göra och är så förvirrad man bara kan bli.

Saknar Rakel-Nika-dagarna vi har på vintern. De är mysigast ever. <3.

Jag måste erkänna att jag är lite rädd. Det är jag. Men ja, kärleksproblem är fina de.
Men nä, vi får se vad som händer.

Nu ska jag och Sofie ta och sätta igång lite med företaget. Trots att allt bara skiter sig.
Gillar att alla jag känner tycker det är asskevt och orättvisst och skumt att alla våra betyg sätts på UF-företagandet.
Och ännu finare är det att jag har IG-varning i alla ämnen. Jag gillar det.
Speciellt med tanke på att vi inte lär oss nått i b-kurserna, utan ska använda oss av det vi lärt oss i a-kurserna.
Hur tänkte de nu?

Fint att det känns som att jag gått upp igen. Tycker det ser ut som magen blivit asstor. -.-

~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0