Okej...

Jag har lite svårt att lägga av. :P

Träffade Jenny en sväng på stan och kollade lite kläder och skor. :) Hade väl vart roligare om jag vart på bättre humör.

Min pappa made bmy day som vanligt. Mindre än 24 timmar kvar tills vi reser, och han ska krångla som en liten apa och göra så alla vi bara vill smälla till han och skita i att åka så alla jäävla pengar hamnar i diket.
Blir så förbannad så det finns inte.
Och han hade lovat att jag skulle få massa kläder till resan och en resväska, som jag kommer behöva i framtiden med i alla fall, så jag fattar inte varför jag inte bara kunde fått allt? Jäkla skit. Jag har -inga- kläder att ha på mig där nu. Jag -vägrar- åka med min idiot till syster, hon är så jävla barnslig och sepestörd så jag orkar inte mer, och jag pallar bara inte åka när det är så oplanerat och allt är i kaos.
Jag är en människa som behöver organisation när jag ska åka nånstanns, annars skiter jag i. Mitt psyke pallar inte kaos.
Funderar på att bara vägra nu. Jag skiter i att vi inte får pengarna tillbaka, de kunde ha tänkt på allt sånt de tänker på nu lite tidigare. Idioter.
Så jäkla arg så det finns inte.

Får se hur det blir. Ni lär märka...

Ska färga slingorna jag har i luggen nu. De ska bli mörkt mahognybruna, som de va i början av hösten. :) Vill inte ha de smutsbruna ifall att vi åker. :P

~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0