Känner mig invalid.

Har legat i sängen hela dagen bara för att försöka tillfriskna snabbast möjligast. Måste kolla med syrran när bion börjar, så jag kan dra dit. Hon slutar 7 tror jag, så det lär ju vara sena föreställningen?

Imorrn ska jag förhoppningsvis träffa Linnea. Jag hoppas jag orkar, för ingen av oss kan innan jag åker annars.
På tal om det, snart är det jul? :) Dags att sätta upp granen och slå in presenterna känner jag, 5 dagar kvar. Såhär sega med att sätta upp gran har vi nog aldrig vart. :P Jag har inte ens julpynt i mitt rum. Orkar inte fixa det, men vill ha eftersom det är mysigt. :P

Har läst hela dagen, förrutom när jag ätit och gått på toa. Läste ut New Moon för ett tag sen, har börjat på Eclipse (Twilight-böckerna). Hoppas jag hinner läsa ut alla innan vi åker. Nu när det är lov har jag tid att bara ligga och läsa hela dagarna. :) Speciellt eftersom jag är sjuk.

Usch, har inte vart sjuk på två år typ... känns skumt att vara det igen. -.- ovärt. Hindrar en från att göra så mycket. Funderar på att dra till maxi och köpa mandlar eller nått, och äta med russin.
Gott!
 
Ska kolla igenom lite bloggar nu, vi hörs kanske senare! :)
 
~*~

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅÅÅÅH! VISST ÄR TVÅAN BRAAA??!??!?! JAG HAR INTE ENS LÄST HELA (BARA LITE PÅ INTERNET) OCH ÄÄÄÄLSKAR DEN!!



Ps. tycker att det blev lite mer liv i texten med caps lock på ;)

2008-12-19 @ 21:57:24
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0