Jag saknar det.

Jag saknar Japan. Som fan. Är fett avis på Loui som ska dit ensam och bara vara, skulle verkligen vilja göra det med. Inte känna nån, bara gå runt, kanske lära känna nån, men helst vara ensam och gå på promenad och slippa stressa.

Idag ska jag träffa Valle (på riktigt den här gången)...(hoppas jag), och leta lite present till Haruna, som hjälpte mig med skivan. Får nog vänta lite med att växla till yen och kolla om det går ner något snart så jag kan skicka pengarna. Känns fint att man inte kan göra det på en gång, hon måste nästa tro att jag lurat henne... hoppas inte det.

Ska fika på stan idag med Valle, och få min födelsedagspresent som hon vägrade ge förrut för att hon skulle komplitera den med en extra grej, nyfiken är jag. :) Vi ska ha fett mys.

Men ja, Japan. Det är ett land som kommer vara i mitt hjärta hela mitt liv tror jag, det har ju det hittills.  Jag -vill- verkligen åka dit ensam. Visserligen kommer jag göra det när jag ska plugga ett år, men det är inte samma sak. Vill åka dit och bara göra ingenting. Skulle vara så skönt.

~*~
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0