Jag har kommit på det.

Jag har kommit på varför jag inte kan känna nått för nån. Varför jag inte blir kär.
Det finns bara en. Jag märkte hur det högg till av avundsjuka när jag såg henne krama nån annan.
Om det var hennes kompis eller nått annat vet jag inte.
Och jag blir alltid så glad när jag ser henne!
Det är alltid som att hon försvunnit, sen får jag se att hon lever och mår bra, och faktiskt finns, och jag blir så jäkla glad.
Att hon existerar, att jag inte inbillat mig.
Hon visste inte hur jag kände för henne, trodde att jag inte kände nått.
Men jag har svårt att visa känslor bland andra människor, och vi var aldrig ensamma.

Jag har inte kommit över henne än.

And that's my problem.
Jag tror inte att jag kommer komma över henne heller.
I'm still in love.


~*~

Kommentarer
Postat av: Rakel

ta bort "d" i "loved". anyway - aha, ok fattar nu. men aa... klart du kommer komma över det. deal:a med det bara, så går det bort med tiden. om inte så får man handskas med saken på annat sätt.



hur som helst tror jag att du kommer kunna gilla någon annan till slut. skjut inte undan problemet med henne, bara.

2008-12-23 @ 17:06:29
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0