heh...

Jag gillar att det är tre dagar kvar till jul, och NU har vi tagit in julgranen. Jag orkar helt ärligt inte plocka upp den just nu. iår får nån annan ta hand om det.
Måste slå in julklapparna med. :P Buuh.
Så jäkla opepp eftersom jag inte kommer vara här på nyår.
Fick veta av min moster att under den sorgeperiod som vi åker så kommer det gå runt galna sepen på stan och slå sig själva med kedjor och dylikt så de blöder, för att lida?
Galna jävla religösa idioter...
Pepp är jag.

Ska nog sitta och spela lite gitarr om en stund. Träna lite på saishuu ressha? Även om jag knappast tror att jag kommer klara det tills japanerna kommer. Jag och Rakel ska ju uppträda för dem? Får se hur det går. Om vi ens gör det.
Måste egentligen ha en gitarr med smalare hals, så jag kan spela bättre med mina korta fingrar. Elgitarr går t.ex jättebra, men aukustisk har bredare hals, och är svårare att spela på för mig.
Såg en relativt billig på Ramus, får kolla med pappa om pengar.

Syrran hade köpt massa apelsiner åt mig, så nu kanske halsen kan tillfriskna bättre? C-vitamin äger. Riktigt sura är de också, men söta samtidigt. Fattar ni hur jag menar? Goda är de i alla fall!


~*~

Kommentarer
Postat av: Rackkkkee

ja. åk till ett land där dom slår sig själva blodiga. stanna inte hemma och var glad med oss........ :>

2008-12-22 @ 21:24:28
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0