Godnatt världen. ^_^

Ska lägga mig alldeles snart, men tänkte bara skriva ett sista blogginlägg för dagen. :) 

Kom hem från maxi för en stund sen, en timme sen kanske. Köpte amerikanska TeenVouge som hade en intervju med hon som spelar Bella i Twilight (nej jag är inte besatt), kommer inte ihåg vad hon heter mer än Kristen just nu. Syrran har beslagtagit den så jag kan inte kolla heller. :P 

Har börjat gilla modetidningar litegrann. :) Man får ganska mycket insperation till framtiden har jag märkt.
Fast jag föredrar japanska modetidningar, de har så annorlunda saker, helt spejsade, och de kombinerar saker på ett assnyggt och häftigt sätt.
Längtar tillbaka tills jag åker igen, då ska jag ha fett med pengar och vara smal som en sticka så att jag får på mig sakerna. xD 

Ogillar min mage ganska grovt, som de flesta vet. 
Ska nog börja jogga ute i stadstskogen med Valle på helgerna? Får prata med henne om det. 
Och ta upp mina situps igen, nu har jag vilat i en vecka. Pepp på att köra igen.

Nä, nu ska jag läsa lite, lyssna på soundtracket och drömma söta drömmar. Antagligen om vampyrer. ;)

God natt!

~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0