Godmorgon världen!

Idag blir en rolig dag. :)

Ska träffa Matte vid 3 för att fika och prata litegrann. Nervös, ja. Men det får fan gå som det går, måste ta tag i det här.
Senare ska jag kanske träffa Valle och dra till nya Gränby för att kolla in stället litegrann. Har dock hört att det är ganska ovärt.
Efter det ska jag träffa Jenny och syrran och gå på bio igen. :) Samma film dessutom. ;) Men det är så bra?
 
Igår var en jättevärd kväll, vi hade jätteroligt verkligen, och jag hoppas vi kan göra det här lite oftare. Känns som att man aldrig har tid att ta det lugnt längre?
 
uh, har jätteont i axlarna! >.< kände bara hur träningsvärken dunkade för att jag hade hållt kastrullen med knäck helt kontigt, så musklerna fått jobba som as. Fint att jag inte har muskler i axlarna, får träna som fan. ;)

Nä, nu måste jag äta lite frukost och sånt där. :) Kommer inte kunna skriva mer idag, men vi hörs imorgon. :)

~*~

Kommentarer
Postat av: Jenny

bnjkfdszloghseipldk <3333

2008-12-14 @ 00:26:20
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0