God jul! :D

God jul på er alla! :D Hoppas eran jul har ägt! ^^

Min har inte det, det här måste vara den sämsta julen på länge. :P Helt värdelös, ingen julkänsla alls.
Hatar när jag dessutom får helt värdelösa presenter, hellre får jag ingenting. Vem fan vill ha en ljusstake? Okej, den va ganska fin, men -när- ska jag använda den? Just det, aldrig.
En väska fick jag också, rätt snygg, men jag var ju med när vi köpte den så... :P
Hoppas på att jag får den där råsnygga kappan av pappa i alla fall. ;)
Ja, jag är ganska matrialistisk.
Men vad fan ska man vara när man avskyr att umgås med familjen? Mår fett dåligt av det.
Det var en sak när ens släkt var med. Men nu firar alla ensamma. Tråååkiiigt.
Första året vi hade en äkta gran i alla fall, det var najs! Skitstor och skitfin, lägger upp en bild senare.

Men även om min jul sög, så hoppas jag att eran jul ägde och att alla hade en fabilous time med familj och vänner. ^^

Imorrn ska jag träffa Linnea och Rakel, och förhoppningsvis Merey! :) Tjejkväll på schemat, ska bli mysigt.
Valle ställde ju in som vanligt igår, suprise suprise! Känns lite värdelöst att jag kunde gjort nått annat om hon bara sagt nått tidigare, istället för att ha slösat bort en hel dag sådär...

Får se om jag hinner skriva några fler inlägg iår, åker ju om 3 dagar och är borta 3 veckor, mycket att göra och förbereda! Men annars får ni ha en fortsatt trevligt jullov!

God Jul! (Och Gott Nytt År eftersom jag inte kan skriva så)

~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0