:(

Usch, kom just hem från Rakel, blivit sjuk. >.< förskyld och grejer, ont i halsen och feber. -.-

Sov över hos henne igår. Hade ju avslutning, men jag -orkade- verkligen inte gå. Jag vaknade 6, segade till halv och gick och duschade. Kände att jag -verkligen- inte orkade promenera till skolan, så jag skulle ta duschen (menade såklart bussen, men det satt så fint där, så jag låter det stå kvar). Satt och segade och väntade på att klockan skulle bli dags-att-borsta-tänderna, men den orkade jag inte göra det heller, så jag gick och la mig i sängen och läste ett tag, sen somnade jag.
Sov till 13.40. -.-
Ja, det var pga att jag höll på att bli sjuk.

Aja, drog till Rakel sen anyways, kollade på Bruce the almighty, värd kväll. Träffade Linnea en sväng som var där, de höll på att laga knäck. Som för övrigt blev perfect, även om jag var där.
citat från Rakels mamma; *harkel* "Ska Nika komma idag?" "Ja" "Ohnej, då blir knäcken dåliga! :("
HAHA, känner mig älskad. ;)
Nä, men Rakels mamma äger! <3

Åh, hade jättekul igår, verkligen. Älskar när det blir som det var igår. :)

Idag var Rakels avslutning, så vi drog till hennes skola en sväng eftersom hon hade lite lektion, sen stack vi till Missionskyrkan på avslutning. På Boland stötte jag btw på Petar, en gammal klasskamrat som bytta skola tidigare i höst. :D Det var jättekul att träffa han igen, stog och pratade en liten stund.
Sure miss that guy!
Avslutningen var najs, och fixat ett andra band till konserten i April.
Har även fixat ställe där man kan förköpa biljetter, mer info om det senare! ;)

Merei kom hem till Rakel ett tag innan jag drog. Fick feber efter att hon kom, hennes fel. -.- Bastard!
Ett tag sen man träffade henne. Vi sms:ade lite med Louie i Japan också. Han festade för fullt tydligen. xD
Satt och väntade som en åsna på att pappa skulle komma och hämta mig, för jag måsse alldeles för dåligt för att kunna ta mig hem själv. Skulle typ svimmat. :P

Sorry att jag skriver så oseriöst idag, är lite för familiär kanske, men jag skyller på att jag är sjuk och inte orkar bry mig speciellt mycket just idag.

Krya på mig! Imorrn blir det bio!

~*~

Kommentarer
Postat av: Rackkkkee

Louie* och ja, det var nice igår. mera!

2008-12-18 @ 23:28:00
URL: http://scatcat.blogg.se/
Postat av: Bond

skulle du ta duschen? hahaha <3

2008-12-19 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0