:)

ÅÅH vad jag älskar den där filmen alltså. ^^ <3 Men fyfan för folk som sitter och pratar och fnittrar genom hela filmer och förstör för ALLA andra!! -Inte- okej! Stanna hemme för fan!
 
Älskar att alla vi tre reagerar exakt likadant på filmen. ^_^ Det gör verkligen det hela mycket roligare. Men gud va många det var på bion idag, såg jättemånga jag kände och gamla klasskamrater och sånt.
Fast nästa gång går vi nog på bio i veckan igen, helger går bara jobbiga småbarn typ. ;)

Syrran har laddat ner de två olika soundtrackskivorna från filmen, och nu har jag lagt in de i datorn och ska lyssna hela natten. ;) Det är verkligen helt underbar musik i filmen! :D Lyckat som fan. <3

Nä, nu ska jag läsa boken lite mer, om en stund. :) Kan knappt hålla mig från den, den är jättesvår att lägga ifrån sig när man väl börjat. Som en drog nästan.

Ja, träffade ju Matte idag och fikade. Det gick väl som det gick, no hurt feelings iaf. Men jag vet inte, tror att jag ska hålla det på vänner-nivån.

~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0