Digestive är en människas bäste vän!

...eller ja, nått sånt.

Nu har jag och Linnea anmält oss till Street-kursen på Ekeby dansstudio, får se om vi kommer med. :)
Ska bli kul att dansa sånt.
Måste hitta en ny reaggetonkurs, vill nog inte gå på dansakademin, känns som att man inte lär sig så mycket, och att det inte finns nån fortsättningsgrupp sucks.

Ska nog pröva på nån ny dans med, får försöka övertala pappa.
Gitarren ska ju jag sluta med, fortsätter såklart att spela hemma, men det känns så segt, har inte tid att gå på lektion och träna och sånt. Blir nog till hösten igen, men känner att jag vill dansa mer än jag gör just nu i alla fall.

Idag sprang jag en sväng i skolan, även om jag var ledig hela dagen.
Trodde att jag behövde ge Sara från SECO massa papper, men hon hade tydligen egna, så det var onödigt.
Tänkte att jag ändå kunde hjälpa samla lite namn när jag ändå var där, och ska ta en runda till på måndag.

Aja, träffade i alla fall Linnea på stan efteråt och gick runt en stund. Det var trevligt, även om våran stad är så tråkig.
Vi pratade lite om dansen och julklappar. :) Snart får vi ha Linnea-Rakel-Nika-kväll och ha mys. <3

Hoppas ni har haft en najs dag idag. :) Själv var jag hos läkaren efter stan och fick veta att jag inte får ta något "kolla om jag kommer få cancer"-prov eftersom de tycker att jag har för få nära släktingar som fått cancer. Fint.
 Sen togs blodprov till 3 tester, reumatisk, laktos och nått annat som jag inte fattade riktigt.
Nu får jag i alla fall kanske svar på varför mina leder krånglar som fan.
Annars fattar jag inte vad det är.
Det kan ju inte vara ingenting i alla fall.....?

Får se vad jag gör resten av kvällen. Borde nog laga mat kanske? Skönt att det inte är skola imorrn ändå.
Sofia ska komma hit så ska vi ha film med syrran också, ska bli mys som tusan.

Sen på lördag blir det Twilight med syrran och Jenny igen. ;) Vi är inte besatta, nejdå. Den här gången kanske Sarah hänger med. :)

~*~
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0