:D

Idag fick jag en fin överraskning när jag kom hem, trött och sliten från skolan.

På köksbordet låg nämligen båda mina NEWS-skivor (ett japanskt pop-band). Ett brev från Japan, och ett från en tjej i vårt fina land. ^_^

En kompis till mig hjälpte mig köpa Limited edition av den skivan, som annars är ganska svår att få tag på, och i paketet hade hon dessutom (utan att jag bett om det, eller egentligen vart speciellt intresserad av det) lagt i massa urklipp ur magasin på bandet, och köpt massa bilder på mitt favoritband KAT-TUN. :D <3  Så snäll! :D
Ofta man gör så åt en brud man träffat en gång? ^^ Var liksom bara beredd på en skiva, blev jätteglad. ^_^ Ska köpa nått till henne och skicka tillbaka. 

Idag har knät vart jättesnällt. Kan knappt röra på benet. :P Älskar den här årstiden, har jag sagt det? Får alltid lika mycket problem med knäet. <3  

Imorrn blir det att panta burkar, gitarr, japanmöte och sen även JB-expo, då 9nde klassarna får komma och prova på. :)

~*~
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: henric

hoho KAT-TUN jin är fin han 8D

2008-12-04 @ 13:34:48
URL: http://chappl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu kör jag igång med en tävling i min blogg där du kan vinna ett superfint armband värt 400kr så delta du med och så får vi hålla tummarna att du vinner :)

2008-12-04 @ 18:24:46
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0