Äntligen! :D

Äntligen går det lite bättre för oss! Mötet idag på Grand gick jättebra, och nu har vi plats och prel.datum. :) 7 April har vi bokat i alla fall, vilket är tisdagen på påsklovet, så jag hoppas ni är hemma!
Nu behöver vi bar hitta sponsorer och sånt. Men det går nog.

Köpte just Plaza på maxi, vill testa lite olika tidningar för att hitta den jag gillar. :) Är så himla trött just nu.
Man fick med filmen Babel, så jag hoppas den är bra. Kollade på tal om ingen på halva Casanova nyss, köpte den igår. Har sett den förr, så jag orkade inte kolla klart. ;D

Imorrn blir det bowling med klassen, sen julbord på skolan. Stört att jag går dit för matens skull, men jag -vägrar- missa julbordet!! Det är fan inte jullov utan julbord i skolan! Missade gröten, och tänker fan inte missa julbordet! *envis*
Det var ett tag sen vi bowlade, ska bli kul. :) 

Sen imorrn efter gitarren blir det nog lite -ut och köpa joggingkläder-, sen blir det väl jogga lite varje dag under lovet? Om jag orkar. Får se hur knät håller också. ;) Men jag -SKA- bli smal till trean, jag har bestämt mig!! 

Saknar Sam och Victor. Måste be dem komma hit på film på lovet, innan jag åker till Iran i tre veckor. 
På tal om det, så kommer jag inte kunna skriva alls i bloggen 27 December - 17 Januari, eftersom de inte har internet och bredband och sånt i min familj. :P Wich sucks! 
 
Nu ska jag kolla runt lite, får se om jag skriver igen lite senare. :)

~*~ 

 

Kommentarer
Postat av: Rak

2008-12-15 @ 17:22:05
Postat av: Rackkkkee

haha, någon försöker vara jag. :> iaf, babel äger och... du suger som åker bort. och... 7 april. ok. och... aa. bliblablubbe :>

2008-12-15 @ 17:23:39
URL: http://scatcat.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kan jogga med dig! Det är alltid roligare när man är två :)

2008-12-15 @ 20:21:53
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0