ah, hemma at last!

Äntligen hemma. ^^ Trött som tusan är jag! Idag har vart en dag med jäkligt mycket motion i.
Började morgonen med situps och rygglyft, sen skulle jag till Fyrishov och bowla med klassen (typ många som dissade?). Eftersom jag inte har något busskort och inga biljetter, så började jag promenera istället. Det tog väl runt... jaa.. 75 minuter? Snabbare än jag trodde, började gå 2 timmar innan vi skulle träffas.
Ingen var ju såklart där när jag kom, så jag läste lite i Twilight medans jag väntade. :)
Efter ett tag kom Johanna och sen även Lollo, och vi insåg att vi skulle träffas nere i bowlinghallen, så vi vandrade ner.
Såklart hade de andra kommit vid det här laget.
Kul var det att bowla i alla fall. :D Gick bättre än förra gången idag.

Efter det fick vi skjuts tillbaka till skolan, där vi åt julbord. Ovärt var det. Satt ett tag med Lolla, Emil och Linda på rasten, men beslutade mig för att promenera hem och lämna väskan och sånt innan gitarren. Det var en 35 min promenad. Sen skulle jag tillbaka till Ekeby, alltså 35 min till. Sen kunde såklart mamma inte hämta mig, utan jag fick promenera igen. ;) 
Gissa om jag är slut? 

Nu har jag i alla fall inhandlat paket att posta grejer till Japan med, vart alldeles för seg med det där. :P Hoppas Haruna inte tror jag lurat henne på pengar bara, och att paketet kommer fram safe. 
Ska nog skriva ett brev och be om ursäkt och sånt. :P 

Sista gitarrlektionen idag... Spelade Black night (?) med Deep Purple, ska träna som tusan på den. Och hålla igång gitarrspelandet tills jag börjar igen, om jag känner för det. Eller om jag ska byta lärare, får se. 

Nu ska jag skriva lite brev, så vi hörs senare. :)

~*~
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0