åh, en till grej!

Jag FATTAR inte hur mina föräldrar kunde misslyckas med att uppfostra min storasyster så enormt mycket som de har! Hon är galen på riktigt.
Och att bli sur på MIG för att hon rotar i mina grejer och brev+paket till min kompis, och att jag reagerar, det är väl förfan inte så jäkla konstigt? FRÅGA ffs innan du rotar och kolla om det är okej? Det är väl inte så jäkla svårt?

"Jag visste väl inte att du skulle skicka droger till din 'vän'..."

WARTERSJYDHYJNDRYJ JAG BLIR SÅ ARG!! >.< ÅÅH jag pallar inte åka utomlands med den apan!! Lite vett i skallen får hon väl ta och fixa?
Och att hon är så otrevlig mot mina vänner är ju bara ofattbart.
En -RIKTIG- apa är hon. Hon är instabil som få och... Ja, det går inte att beskiriva henne.


~*~

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahhaa, hahahahhaah!

2009-01-02 @ 23:42:00
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-14 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0