-

Alltså, nej, jag är inte, och kommer nog aldrig vara, en person som kan hantera att vara i ett förhållande.
Jag litar inte på folk och -vill- nog inte vara i ett förhållande heller. Inte på riktigt.
Visst vill jag ha nån att älska och som älskar mig tillbaka, men den kärlek jag vill ha kommer jag nog aldrig att få i alla fall. Så varför ha en massa meningslösa förhållanden?

Kommer det så kommer det.
Men jag tror inte på det.

Missförstå inte, jag vill inte heller vara värsta playern heller. Passar inte mig riktigt.
Nu är jag kanske inte jordens snyggaste heller, men vem fan är det?
Jag ska bli smal. Jag har bestämt mig.
Inte för att det kanske betyder så jäkla mkt, men jag skulle må bättre. Känna mig snyggare.
Inte för att det betyder nått.

Nej, förhållanden är inte min grej.
Jag måste hitta den som var menad för mig.
På första försöket?

Svamlar lite kanske, men jag har tänkt på det aslänge.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0