Träff med döttern!

Idag ska jag träffa Valle-balle! :D Vi träffaders en kortis i tisdags och började kolla på en koreansk serie. Idag ska vi förhoppningsvis kolla vidare och ha mys. :) Längesen vi gjorde sånt här, man ser ju henne knappt längre.

Fick massa äpplen av henne sist. Bäst ever, jag har haft frukt att ta med mig till skolan liksom, de va aaasgoda<3
Jag hoppas hennes föräldrar låter oss vara hemma hos dem. Annars är ju inte vädret allt för dåligt för att vara ute. :)
Bara det inte börjar regna...

För övrigt så har vi pratat om film med Linnet och Raq,  är ni på?

Har suttit och laddat upp bilder här och på bilddagboken hela morgonen. Och kollar på ett KAT-TUN-klipp just nu. Har inte så mycket att göra förrän Valle ringer och bekräftar saker... funderar på att gå ner och dricka kaffe? Ganska sugen på det.

~*~
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0