Tokyo

Hejsan alla glada!

Nu skriver jag ifran Tokyo, sa vissa bokstavar finns inte. Igar var det vaarsta ovadret, det blixtrade och askade jattemycket, har aldrig vart med om natt liknande. Blixten slog ner overallt och har forstort byggnader. Massa personer har dott av drunkningsolyckor och sant. Sa hemskt.

Idag har vi vart i Asakusa, lite old time Japan, och nu ska vi snart till the famous Ginza!

Snart ska jag traffa Ryohta, en kompis fran norra Japan. Han kommer om tva dagar, och vi ska till Tokyo Tower tillsammans. Han aker hela vagen fran Aomori till Tokyo bara for att traffa mig! Kanner mig hedrad!

Sen pa tisdag ska jag traffa Rie, en annan kompis fran norr, fast hon pluggar i Tokyo nu. Da ska vi till Disneyland! Ska bli kul! Jag ska halsa pa musse!! yeay!

Skriver mer om hela resan nar jag kommer hem med bilder och sant. Kanske skriver lite till har, far se!

Ha sa kul i Sverige! 

~*~
Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Rakel

JAG HAR FÖRSÖKT RINGA och har inte haft något internet, så jag har inte kunnat skriva. MEN JA, HAR DU KUL FÖR FRÄN?! 8D



saknar dig, kom hem med musse pigg till mig. (H) eeeehehehe... KRAHAAM <3

2008-08-06 @ 21:43:41
URL: http://mickeyx.blogg.se/
Postat av: Rakel

Hörru! Nu får du fan ta och höra av dig, jag börjar bli orolig snart. Niiiikaaaah....

2008-08-11 @ 23:01:40
URL: http://mickeyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0