Lyckan att känna er.

Då var det bekräftat! :D Fick just ett samtal från Valentina, det blir film hos henne.
Ska ta med Koisora och titta på efter dramat. Skitbra film, även om det är utan textning. Får ni möjligheten att kolla på den, så gör det. Man förstår även om man inte kan japanska.

Måste göra mig iordning snart. Hon skulle iof göra massa saker först, sen ska jag promenera. Börjat göra det överallt, pallar inte cykla. :P så drygt tycker jag, man blir bara svettig och äcklig. ska nog platta håret idag, det känns inte som att det kommer vara allt för fuktigt ute idag.

Lyssnar på Myv nu, så jäkla härlig musik. Älskar hans akustiska gitarrspelande. Han är verkligen en lyckad låtskrivare.

Hoppas jag kommer träffa Linnea och Rakel snart. Måste bara säga att de är bäst. Jag älskar dem. De har gjort mitt liv så mycket bättre. Seriöst. Jag vet inte i vilket träsk jag skulle varit nu om det inte hade varit för dem. Och såklart alla andra nära vänner jag har, men speciellt Rakel har gjort så mycket. De 5 år vi har haft tillsammans är jag så glad för. Jag är så jäkla lyckligt lottad så det finns inte. Tänk om jag inte hade börjat på Eriksberg och inte träffat henne? Ödet alltså. <3 Jag är verkligen så glad. Kommer inte kunna beskriva det. Jag har mina dispyter med er ibland, men jag älskar er. Jag kommer föralltid att älska er. Inget kommer kunna ändra på det. Rakel, Linnea, Merey, Valentina och Sandra. Ni är mitt allt.

~*~
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

2008-08-30 @ 12:03:29
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: fan vad stört!

2008-08-30 @ 12:03:34
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Rakel

Men din råtta! tycker om dig (vill bara inte vara den där som skriver "men åh bby saknar dig 33<3<3<3" som kommentar, du vet. vi ska ses snart, läste ditt inlägg. hörs sen. <3

2008-08-30 @ 23:43:32
URL: http://mickeyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0