Härlig dag

Gick och fikade med Sofia idag. ^^ Bjöd henne på fikat, även om jag inte hade råd egentligen, men man fyller inte år hela tiden. Vi pratade om allt möjligt, vilket var jätteskönt.
Känns som att det var jättelängesen vi verkligen pratade.

Efter fikat drog vi runt lite på stan, kollade lite kläder och pratade jättemycket om min resa till japan och olika studieresor.
Medans vi gick beslutade vi oss för att gå och kolla på torneringspelen vid slottet, så vi styrde vår kosing dit.
När vi kom fram märkte vi att spelen var slut, men vi fick iallafall se alla fina hästar.

Gud va längesen det var jag rörde en häst. Det måste vara 2 år sen. Det har aldrig gått så lång tid för mig. Jag har alltid åtminstonde gått fram till en häst i en hage och klappat typ. Betyder kanske inte så mycket för er, men det gör det för mig. Hästar var mitt allt när jag var yngre. Jag saknar det. Jag saknar hästarna.

Fick veta att Sam kanske kommer på kulturnatten. Fint att han inte sagt nått. Men jag tror inte han kommer. I vilket fall så ska jag och Sofia gå på japansk tebjudning under dagen, och några andra grejer lär det också bli. Ska kolla schemat någonstanns.

På onsdag är det planerat att träffa Linnet! Saknar henne som... jag vet inte vad! Jag älskar henne! Hon och Rakel, Merey, Mirre, Valle, Lo och Sandra är bäst. De är de enda som jag kan sakna som jag gör. Jag har aldrig saknat folk som jag saknar dem, DET är äkta kärlek. Jag älskar er, verkligen! Ni är sånna man har som vänner för livet. <3 Jag kan inte ens förklara med ord hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er!

Nu har jag sagt det några gånger, men jag har väl emo-ryck eller nått.

Love you!

~*~

Kommentarer
Postat av: Rakel

Äsch, ett emo-ryck här eller där är äldrig fel. 8D vi älskar nika~

2008-09-01 @ 22:24:09
URL: http://mickeyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0