Dagens söndag.

Ja, då var vi här igen! :)
Skoldatorn ligger framför mig i sängen, och jag känner att det är dags att köra igång med bloggen igen.
Det har vart ett alldeles för stort hopp i blogginläggen.

Sitter just nu och lyssnar på Miyavi och väntar på att iTunes 7.7 ska laddas klart, så att jag kan lyssna på min nyinköpta iPod shuffle. Köpte den i Japan, och inte fick man nån programvara med den. ;)

Igår var nog en av de härligaste dagarna jag vart med om. Satt bara hemma, men det var skönt. Behövde det. Syrran har laddat ner några avsnitt av Cartoon KAT-TUN (ett av mina favoritbands show), så vi satt och kollade på det. :)  Värt.

Idag känner jag dock att jag vill hitta på något. Orkar nog inte sitta hemma hela dagen igen, speciellt inte med tanke på att det är skola imorrn, och kaoset sätter igång igen. Har vart alldeles för stressad på sistone. Känns inte så bra.

Märkte imorse att Linnea hade ringt igår vid två-tiden på eftermiddagen. Läste idag att hon, Rakel och Merey hade haft picknick. Synd att jag missade, men hemtelefon finns ju om man inte svarar i mobil. ;) Än så länge iallafall. Ska stänga av den snart, det är ändå bara telefonförsäljare som ringer. Alla andra ringer till mobilen.

Rakel kanske har lust att ses idag? Ska nog ta och ringa henne och kolla.

Hoppas ni har en najs dag!

~*~
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är lebb va? :P

2008-08-24 @ 17:27:51
Postat av: Linnea

jordens mest random kommentar ovanför.

iaf, saknar dig! hitta på något med mig. imorgon får jag comviq kompis, smsar numret då! :'D

<3

2008-08-24 @ 21:01:13
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0